info@laznetravel.cz
94%
Perfektní (Celkem 62 hodnocení)
Vnitřní bazén
Check in
Check out
Domácí zvířata
2 noci
3 dny
Polopenze
První jídlo: Večeře
Poslední jídlo: Snídaně
1 procedura
Romantický pobyt pro zamilované se slavnostní večeří v Modré restauraci hotelu Radium Palace a dalšími službami, které rozněžní Vaší drahou polovičku.
Místní poplatek činí 35.00 Kč/osoba/den, který hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.
Mírné
Přísné
do 28 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Od 27 do 7 dnů před nástupem
20 % z ceny nečerpaných služeb
Od 6 do 1 dne před nástupem
40 % z ceny nečerpaných služeb
Od 0 do 0 dní před nástupem
100 % z ceny nečerpaných služeb
Nenastoupení v termínu bez předešlého storna 100% poplatek
V případě onemocnění klienta a dodání lékařské zprávy je možné zrušit pobyt bez storno poplatků.
Léčebným zdrojem je Radonová voda, která má energetické účinky, stimuluje regeneraci tkání a likviduje škodlivé oxidativní stresory vznikající z potravin a životního prostředí. Díky radonové léčbě se zvyšuje tvorba některých hormonů a aktivuje se imunitní systém a dochází ke zlepšení pohybového aparátu.
Hotel Radium Palace****se nachází v centru lázeňské části Jáchymova uprostřed lesoparku .
Pokoje jsou pro hosty připraveny v den příjezdu od 14:00, POUZE u léčebných pobytů s příjezdem v pátek je nutné dostavit se do 12.00 hod. kvůli přítomnosti lékaře a vyšetření ve všední den!
V den odjezdu je nutné opustit pokoj do 11:00 hodin.
Možnosti parkování:
Na trase Praha – Jáchymov jezdí pravidelně ve všední dny autobusový spoj.
Od pondělí do neděle hotel organizuje bezplatný transfer ze zastávky Jáchymov lázně do lázeňských domů a opačně, který je však nutné objednat na hotelové recepci. Z Ostrova z vlakového nádraží 9:00 -10:45 je odvoz za 100,- a jinak v jiné časy za poplatek 300,- a taxi se musí objednat.
Přepravu o víkendu při vašem nástupu nebo odjezdu objednejte, prosím, nejpozději do čtvrtka do 13:00 před Vaším nástupem nebo odjezdem na tel.: +420 353 834 111 (Běhounek), +420 353 832 111 (Curie), +420 353 835 111 (Radium Palace).
Na recepci je nutné předložit občanský průkaz společně s pobytovým poukazem. Vezměte si s sebou i Vaší kartičku pojišťovny. V případě, že pravidelně užíváte léky, nezapomeňte si je prosím vzít s sebou. Župany a ručníky jsou na každém pokoji zdarma. Nezapomeňte na plavky a pantofle do bazénu, pohodlné oblečení a obuv na volný čas, neformální oděv do jídelny, přezůvky na procedury.
Ubytování zvířete - pes (malé rasy) za poplatek 500 Kč / noc.
Pobyt zvířete je omezen jen na pokoj, není možné se s ním zdržovat v žádných společenských prostorách, na léčebném či stravovacím úseku. Pro velká psí plemena existuje možnost ubytování v kotcích pod hotelem za poplatek 100 Kč/ noc.
WiFi připojení je poskytováno zdarma v celém hotelu.
Hotel disponuje celkem 3 restauracemi - Francouzská, Mramorová či Koncertní Sál. Snídaně, obědy i večeře jsou podávány formou rautového stravování. Hosté zde mohou navštívit i kavárnu Café Zimní Zahrada.
Otevírací doba lázeňských restaurací:
V případě PLNÉ PENZE se má klient dostavit do 12 hod (kufry nechá na recepci a od 14 hod je možné se ubytovat) pobyt začíná obědem a končí snídaní!
V případě POLOPENZE se klient dostaví do 14 hod, pobyt začíná večeří a končí snídaní!
Ceny se mohou lišit v závislosti na zvoleném pokoji, sezóně a počtu osob. Ceny se vám zobrazí po zadání termínu pobytu v kalkulátoru cen. U dětských cen je možné, že se vám v kalkulátoru cen zobrazí „Na dotaz“. Znamená to, že cena vám bude upřesněna naším rezervačním oddělením po odeslání nezávazné rezervace.
Máte nějaký dotaz nebo potřebujete poradit?
+420 314 004 840
Perfektní (Založeno na 10 hodnocení)
(#90328)
"dobře spokojeni"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
(#90270)
" CELKOVĚ SPOKOJEN AŽ NA UVÍTÁNÍ 1* K VEČEŘI SLEČNA NEBO PANI MÍSTO POZDRAVU SE RAČI RYCHLE OTOČÍLA ABY NEMUSELA ODPOVĚDĚT NA MOJE POZDRAVENÍ JINAK PERSONÁL SUPER"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
(#88819)
"Profesionální, rychlý proces rezervace"
(#82814)
"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem."
(#80864)
"Pohodlný pokoj, dobré jídlo, skvělé masáže (Thajská i klasická). Milé a ochotné recepční. "
(#81523)
"Výborně umístěný hotel, veškeré služby velice kvalitní."
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
(#80246)
"S pobytem jsme byli spokojeni, ubytování bylo pěkné, všechno zařízení fungovalo jak má. Jen by možná nebyly marné mírné investice do hlavní jídelny. Umytí či výměna židlí, také plastové kryty na nabídkových boxech s jídlem či nádobím byly často umaštěné a špinavé. Chápu, že dáváte plast, aby bylo vidět co je nabízeno, ale nepříjde mně to praktické. Jinak obsluha velmi dobrá, a ochotná. Velmi vysoce hodnotíme kvalitu lázeňských služeb i možnost využití bazénu. "
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Vašimi připomínkami se bude zabývat a přijmeme opatření na jejich zlepšení. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
(#83798)
"nadstandartní.........."
(#84030)
"Vše probíhalo v pohodě, personál velmi příjemný, ubytování i jídlo v pořádku. Není co vytknout. "
(#79812)
"Od prvního okamžiku, když jsme přijeli, až do našeho odjezdu, jsme byli maximálně spokojeni. Velmi spokojeni. Ze strany Vašich zaměstnanců to byl doslova špičkový výkon. Ubytování, úklid pokoje na jedničku, recepce stejně, kuchaři, jídlo luxusní, zdravotnický personál taky, procedury samá chvála. Příště určitě delší pobyt. Jeden postřeh - do jídelny by neměli chodit hosté v kraťasech a tričku. To je ovšem jejich vizitka. Jednoznačně, bylo o nás postaráno po všech stránkách na velmi vysoké úrovni. Děkuji. Pavel David "
T.G.Masaryka 413,
36251 Jáchymov