info@laznetravel.cz
92%
Perfektní (Celkem 47 hodnocení)
Cena již od
os. / pobyt
*"Cena od" je platná v období od od 30.11.2025 na pokoji: Jednolůžkový pokoj Standard
Vše pod jednou střechou
Vnitřní bazén
Sauna
Check in
Check out
Polopenze
První jídlo: Večeře
Poslední jídlo: Snídaně
2 procedury
Tento pobyt je zaměřen na práci s lymfatickým sytémem, pomocí lymfodrenáže. Lymfodrenáž je speciální léčebná metoda, za pomocí které se podporuje vyplavování odpadních látek z těla. Jedná se tedy o prostředek detoxikace. Díky lymfodrenáži můžeme z těla dostat nahromaděné toxické látky, které jsou jinak pro tělo škodlivé. Lymfodrenáž významně podporuje imunitní systém a navíc pomáhá odstranit celulitidu. Díky příznivému vlivu na metabolismus a zlepšení fyzické kondice může vést k úbytku váhy.
Místní poplatek činí 50.00 Kč/osoba/den, který hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.
Mírné
Přísné
Od 7 do 2 dní před nástupem
90 % z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dní před nástupem
100 % z ceny nečerpaných služeb
Stornopodmínky platné pro období 6.4.2023 2.1.2024.
Jednolůžkový pokoj Standard
WC na pokoji
koupelna na pokoji
TV
satelit
internet
minibar
trezor
fén na vlasy
telefon
Dvoulůžkový pokoj Standard
WC na pokoji
koupelna na pokoji
TV
satelit
internet
minibar
trezor
fén na vlasy
telefon
Jednolůžkový pokoj Komfort
WC na pokoji
koupelna na pokoji
TV
satelit
internet
minibar
trezor
fén na vlasy
telefon
Dvoulůžkový pokoj Komfort
WC na pokoji
koupelna na pokoji
TV
satelit
internet
minibar
trezor
fén na vlasy
telefon
Apartmá
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
trezor
fén na vlasy
telefon
Ve Františkových Lázních jsou k lázeňské léčbě využívány výhradně místní přírodní léčivé zdroje, kterými tu jsou především minerální prameny, z nichž nejznámějším je Františkův pramen, dále pak sirnoželezitá slatina a zřídelní plyn, oxid uhličitý. Blahodárné účinky těchto přírodních zdrojů na Vaše zdraví významně podporuje i zdejší příjemné klima a čisté ovzduší, procházky rozsáhlými lázeňskými parky a lesoparky, turistika pěší i na kole, návštěvy aquaparku, zázemí pro provozování nejrůznějších sportů i pestrá nabídka kulturního vyžití.
Hotel Savoy, postavený v reprezentativním stylu vídeňské novorenezance, se nachází v krásném prostředí uprostřed lázeňských parků a poskytuje svým hostům komplexní lázeňskou a wellness péči. Je velmi vhodný pro pro lázeňské i relaxační pobyty.
Ve Františkových Lázních se léčí nemoci pohybového aparátu, onemocnění srdce a cév, nemoci gynekologické, kožní, nervové a onkologické, onemocnění trávicího ústrojí i poruchy látkové výměny a žláz s vnitřní sekrecí. Františkovy lázně také hojně navštěvují ženy toužící po miminku, kterým místní přírodních léčivé zdroje používané při specializovné léčbě pomáhají k uzdravení a narození vytouženého dítěte.
Lázeňský hotel Savoy nabízí svým hostům dokonalou lázeňskou péči pod jednou střechou. V rámci některých pobytových balíčků jsou lázeňské procedury předepsány lékařem na základě vstupního vyšetření a patří mezi ně například uhličité koupele, slatinné zábaly, perličkové a vířivé koupele, masáže, elektroléčba, magnetoterapie, plynové injekce, parafinové zábaly, oxygenoterapie, inhalace či léčebný tělocvik. Hostům je k dispozici také rehabilitační bazén a sauna, jejichž návštěvy rovněž významně přispějí k posílení Vašeho zdraví i k relaxaci..
Spa hotel Savoy se nachází v centru města Františkovy Lázně vedle Národní třídy.
Doporučit můžeme cestu do Karlových Varů, Mariánských lázní, Teplé, Doubravy, na hrad Loket, na hrad Ostroh (Seedberg). Pokud máte rádi cyklistiku či pěší výlety je zde velké množství dobře značených cyklostezek.
Check in v hotelu Savoy je od 13:00 hod a Check out do 10:00 hod
Hotel Savoy najdete v samém centru města. Po příjezdu do Františkových lázní se držte směrem k Městským sadům, odkud je to již k hotelu kousek. Souřadnice: GPS 50.120157 N 12.351492 E
Parkovací místo pro vyložení a naložení zavazadel se nachází u hotelu a je pro hosty zdarma. Dlouhodobé parkování na centrálním parkovišti lze objednat na recepci hotelu za poplatek 175 Kč/den.
Na recepci je nutné předložit občanský průkaz společně s pobytovým poukazem. Vezměte si s sebou i Vaší kartičku pojišťovny. V případě, že pravidelně užíváte léky, nezapomeňte si je prosím vzít s sebou. Ručníky jsou na každém pokoji zdarma a také župany jsou součástí vybavení pokojů. WiFi připojení je v celém hotelu bezplatně k dispozici.
Pobyt s domácími zvířaty je povolen za poplatek 360 Kč/noc (pouze malá plemena do 12 kg), po předchozím schválení. Zákaz vstupu s domácím mazlíčkem do restaurace a na procedury.
Lázeňský poplatek není zahrnut v ceně a platí se v hotelové recepci. Lázeňský poplatek činí 50 Kč/osoba/den, který hradí klient na recepci hotelu.
Informace k hotelové restauraci:
Forma podávání jídel:
snídaně: formou rautu
oběd: servírovaný - výběr ze 4 jídel
večeře: servírovaná - výběr ze 3 jídel
K dispozici lobby bar a kavárna (35 míst a 20 míst na zahrádce) s nabídkou alko- i nealko nápojů a moučníků z vlastní cukrárny. Otevírací doba pá-ne od 10:00 do 21:00 hod (říjen-duben) a pá-ne od 9:00 do 22:00 hod (květen-září)
Výdej jídel během dne se řídí stanovenými termíny:
snídaně od 7:00 hod do 10:00 hod
obědy od 11:30 hod do 14:00 hod
večeře od 17:00 hod do 19:00 hod
V případě plné penze začíná pobyt obědem v den příjezdu a končí snídaní v den odjezdu
V případě polopenze začíná pobyt večeří v den příjezdu a končí snídaní v den odjezdu
Odečet stravy z pobytu je možný
Lobby bar v hotelu Savoy****
Ceny se mohou lišit v závislosti na zvoleném pokoji, sezóně a počtu osob. Ceny se vám zobrazí po zadání termínu pobytu v kalkulátoru cen. U dětských cen je možné, že se vám v kalkulátoru cen zobrazí „Na dotaz“. Znamená to, že cena vám bude upřesněna naším rezervačním oddělením po odeslání nezávazné rezervace.
Máte nějaký dotaz nebo potřebujete poradit?
+420 314 004 840
Perfektní (Založeno na 10 hodnocení)
(#81907)
"Ubytování bylo v pořádku, ale výběr na večeři by určitě mohl byt lepší a chuťově dokonalejší. "
(#81696)
"Byla jsem nadmíru spokojená. Hotel Savoy je prostorný a na pěkném místě. Personál velice vstřícný a milý. Nebyla jsem zde poprvé a plánuji jej opět navštívit. Velice doporučuji."
(#80244)
"s pobytem jsme byli velice spokojeni"
(#77769)
"Pobyt bez problémů i se psem. Hotel bych si klidně vybrala znovu. "
(#75196)
"Františkovy Lázně mají své kouzlo klidu a zeleně parků. Velké množství minerálních pramenů. Užily jsme si svůj pobyt a rozhodně máme v plánu se ještě někdy vrátit. Personál byl ochotný a vstřícný. Dostatek nabízených léčebných procedur."
(#71304)
"S pobytem jsme byly spokojeny, trochu byl problém s topením, který se ale vyřešil."
(#72546)
"Není co vytknout."
Odpověď:
Vážená paní Kończynová, velice děkujeme za Váš nedávný pobyt v našem hotelu a za Vaše krásné hodnocení. Doufáme, že Vás u nás budeme moct opět brzo přivítat. Pokud budete mít nějaké dotazy nebo přání, neváhejte se na nás obrátit. S pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#72853)
"Byla jsem velice spokojená. "
Odpověď:
Vážená paní Ajglová, rádi bychom Vám poděkovali za Vaši milou a pozitivní recenzi na náš hotel. Vaše slova nás velice potěšila a jsou pro nás neocenitelným potvrzením naší snahy o kvalitu a pohodlí pro naše hosty. Bylo nám velkým potěšením hostit Vás u nás a doufáme, že jste si užila příjemný pobyt. Těšíme se, že Vás u nás opět brzy přivítáme. S přátelským pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#60852)
"Naprostá spokojenost, rádi se vracíme."
(#72436)
"V žádném případě neodpovídá deklarovaným čtyřem hvězdičkám. Jinak by nemohla být ucpaná sprcha, potlučená vana, dokonce jsem 2x dostal sice čistý, ale děravý ručník............ je toho více, Savoy není čtyřhvězdičkový."
Odpověď:
Vážený kliente, děkujeme Vám za sdílení Vašich zkušeností a zpětné vazby týkajících se nedostatečné kvality pobytu v našem hotelu. Chtěli bychom se omluvit za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil(a) a za to, že jsme Vaše očekávání nesplnili. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto si vážíme veškerého hodnocení od našich hostů. Velice nás mrzí, že jsme z Vaší strany během Vašeho pobytu neobdrželi žádné informace a Vámi zmíněných nepříjemnostech. Náš tým, recepce a i vedení hotelu je Vám 24h k dispozici. Kdybychom věděli o Vámi zmíněné problematice, mohli bychom to řešit na místě instantně a rádi Vám tak zpříjemnili Váš pobyt a naplnili Vaše očekávání. Veškeré informace týkající se Vaší recenze jsme předali na jednotlivá střediska, abychom předešli těmto chybám. Ještě jednou děkujeme za Váš čas a sdílení Vašich zkušeností. Váš názor je pro nás cenný, abychom se mohli neustále zlepšovat. Pokud nám dáte ještě jednu šanci, rádi bychom Vás přivítali zpět a poskytli Vám zážitek, který si zasloužíte. Pokud máte nějaké další dotazy nebo připomínky, neváhejte se s námi spojit. S úctou, Filip Rinda
Ruská 4,
35101 Františkovy Lázně