info@laznetravel.cz
94%
Perfektní (Celkem 33 hodnocení)
Cena již od
os. / pobyt
*"Cena od" je platná v období od od 25.1.2026 na pokoji: Jednolůžkový pokoj Comfort
V hlavní budově
Snídaně
Obědy
Večeře
Vše pod jednou střechou
Procedury v budově
Polopenze
První jídlo: Večeře
Poslední jídlo: Snídaně
4 procedury
Nechte se hýčkat a dopřejte si pořádnou porci rozmazlování při pobytu v Grandhotelu Nabokov! Objevte jedinečnost přírody a krásu Mariánských Lázní
PŘÍPLATKY ZA DĚTI:
Procedury jsou poskytovány pouze osobám starším 18 let.
Místní poplatek činí 50.00 Kč/osoba/den, který hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.
Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10 % z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 dne před nástupem
50 % z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dní před nástupem
100 % z ceny nečerpaných služeb
Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.
Jednolůžkový pokoj Comfort
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
Dvoulůžkový pokoj Comfort
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
Dvoulůžkový pokoj Superior
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
Junior Suite
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
Suite
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
Suite Exclusive
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
klimatizace
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
Apartmá Goethe/Chopin
WC na pokoji
koupelna na pokoji
sprcha
TV
satelit
internet
minibar
klimatizace
trezor
telefon
rychlovarná konvice
župan
kuchyňka
Přírodním léčebným zdrojem jsou v Mariánských Lázních především studené minerální prameny, kterých zde vyvěrá více než čtyřicet. Některé z nich mají vysoký obsah železa, jiné jsou velmi slané a další jsou klasickými kyselkami používanými k pitné kůře a uhličitým koupelím. Léčivý plyn z Mariina pramene je přírodním zdrojem přinášejícím úlevu od bolesti pomocí aplikace plynu přímo do problematického místa a také je hojně využíván při suchých uhličitých koupelích. Dalšími významnými léčebnými zdroji jsou tu peloidy (rašelina, slatina a bahno) používané ve formě koupelí, obkladů i zábalů, které léčí a pomáhají při onemocnění či bolestech pohybového aparátu. Blahodárné účinky na celkové zdraví i na zmírnění problémů s dýchacími cestami přináší návštěvníkům lázní vyšší nadmořská výška, čisté ovzduší a příjemné klima Slavkovského lesa, který město obklopuje.
Čtyřhvězdičkový Grandhotel Nabokov, který nese jméno jednoho ze svých slavných hostů, se nachází na atraktivním místě v blízkosti lázeňské kolonády se Zpívající fontánou, v těsném sousedství lázeňského parku a Lesního pramene. Grandhotel Nabokov je jedinečným komplexem, který vznikl propojením sedmi historických budov s pozdější dostavbou bazénového a wellnessového centra Aglaja. V tomto jedinečném projektu si podává ruce klasická lázeňská architektura přelomu 19. a 20. století s moderním designem 21. století. Grandhotel nabízí svým hostům komfortní ubytování v pokojích vybavených stylovým italským nábytkem, hotelová restaurace připravuje jídla v souladu s aktuálními gastronomickými trendy a k dispozici je hostům i lobby bar či kavárna Lolita, pro kterou hotelová cukrářka připravuje vynikající originální zákusky bez chemických přísad.
V Mariánských Lázních se léčí stavy po ortopedických operacích i různá degenerativní onemocnění pohybového aparátu jako je například artróza či artritida. Díky lázeňským procedurám a pitné kůře na vápník bohatého Rudolfova pramene najdou v lázních úlevu pacíenti trpící osteoporózou, léčí se zde nemoci ledvin a močových cest, nemoci trávicího ústrojí, metabolická a gynekologická onemocnění, onemocnění onkologická i nervová a také nemoci dýchacích cest včetně průduškového astma či alergické rýmy. Lázeňská péče je v Mariánských Lázních věnována i dětským pacientům s nemocemi močového ústrojí, nemocemi gynekologickými či po operacích v dutině břišní.
Grandhotel Nabokov poskytuje ve své Lázeňské klinice komplexní lázeňskou a welness péči s využitím místních přírodních léčivých zdrojů včetně Lesního pramene, který je zaveden přímo do hotelu a využívá se tu pro pitnou kůru, inhalace a minerální koupele. Dalšími poskytovanými procedurami jsou zde například přísadové koupele, slatinné zábaly, oxygenoterapie, plynové injekce a suché plynové koupele, magnetoterapie, léčebné cvičení či různé druhy masáží, přičemž u některých pobytových balíčků jsou procedury předepsány lékařem na základě vstupní lékařské prohlídky. Hoteloví hosté mohou posílit své zdraví i návštěvou solné jeskyně, saunového světa či bazénového centra s whirlpoolem a parní lázní.
Mariánské lázně nabízí :
K dispozici je hotelovým hostům fitness centrum, kam mají vstup v ceně pobytu.
Dále lze navštívit koupalistě Lido (2 km od centra města Mariánské lázně), které nabízí písčitou i travnatou pláž, půjčovnu loděk, šlapadel a badmintonu, stolní tenis, nohejbalové a volejbalové hřiště, kurty pro plážový volejbal, lehátka, kiosek
Mariánské lázně poskytují rovněž možnost různých letních sportů - cyklistika, golf, tenis, jezdectví a nordic walking
Grandhotel Nabokov se nachází na strategickém místě v blízkosti kolonády se Zpívající fontánou a těsném sousedství parku u Lesního pramene. Některé pokoje ve vyšších patrech umožňují nádherný výhled na centrum Mariánských Lázní.
Parkování je možné na vlastním vnitřním parkovišti ve vnitřním traktu grandhotelu za poplatek 18 EUR/noc (rezervace předem je nutná) nebo v parkovacím domě za poplatek 7 EUR/noc.
Ceny se mohou lišit v závislosti na zvoleném pokoji, sezóně a počtu osob. Ceny se vám zobrazí po zadání termínu pobytu v kalkulátoru cen. U dětských cen je možné, že se vám v kalkulátoru cen zobrazí „Na dotaz“. Znamená to, že cena vám bude upřesněna naším rezervačním oddělením po odeslání nezávazné rezervace.
Máte nějaký dotaz nebo potřebujete poradit?
+420 314 004 840
Perfektní (Založeno na 10 hodnocení)
(#85560)
"Velmi spokojeni"
Odpověď:
Vážená klientko, velmi Vám děkujeme za krásné a pozitivní hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a budeme se v budoucnu těšit na Vaši další návštěvu. S přáním všeho dobrého a s pozdravem tým Grandhotelu Nabokov Štěpánka Petrjanošová, FOM
(#78331)
"Rád se budu vracet.Naprostá spokojenost.Doporučuji. Jiří Veit"
Odpověď:
Vážení klienti, velmi vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás vaše spokojenost a pevně věříme, že se k nám brzy vrátíte. S přáním všeho dobrého a se srdečným pozdravem tým Grandhotelu Nabokov Štěpánka Petrjanošová,FOM
(#81533)
"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"
Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte. Přejeme mnoho zdaru a radosti. Štěpánka Petrjanošová, GRM
(#74739)
"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."
(#70842)
"Bylo to naprosto dokonalé"
Odpověď:
Vážená paní Vojkovská, chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu. Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat. Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí. S pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#75092)
"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00. Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji. Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera. Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc. Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala. Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný. Rádi se budeme vracet. Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu. Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické. Jinak nemám, co bych vytkla. Krásný den a mnoho spokojených zákazníků. Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."
Odpověď:
Vážená rodino Pokorných, chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost. Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu. Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou. Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst). Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě. Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat. Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí. S pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#71839)
" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na pokoji dvě židle místo jedné."
Odpověď:
Vážená paní Hřavová, chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili! Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na Vaši další návštěvu S pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#73242)
"Byli jsme s manželem poprvé v životě v lázních a u Vás jsme byli maximálně spokojeni. Jen nám chybělo trochu víc kultury ve městě a okolí. Zrovna jsme padli na týden, kdy se hrálo pouze u hotelu Krakonoš country - tam jsme zajeli..... prošli jsme si i park s miniaturami našich hradů, zámků a významných staveb.....Ale bylo nám líto, že nehrála žádná živá kapela na Kolonádě nebo na podiu v parku u Lesního pramene. Jsme muzikanti a jezdíme pravidelně hrát do lázní u nás v okolí - Janské Lázně, Lázně Bělohrad, dříve Velichovky,....financují to Města, tak když od hostů vybírají ubytovací poplatek, mohlo by Město Mariánské Lázně něco takového zajistit. Bylo ještě krásné léto, ale ve Městě bylo na můj vkus příliš "mrtvo". Ani kino..... prostě nic. Pročítali jsme plakáty..... Ale s Vaším hotelem opravdu spokojenost. Jen nás překvapila tak malá účast česky mluvících.... když jsme byli tentokrát na dovolené v Česku......"
Odpověď:
Vážená pane Jína, chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili! Určitě souhlasíme s Vašimi poznatky ohledně městských akcí. Během roku je zde opravdu bohatý program, bohužel jste se pravděpodobně netrefili do pestrého datumu. Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na Vaši brzkou návštěvu S pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#74786)
"Vše naprosto super! Děkuji"
Odpověď:
Vážený pane Vogl, chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu. Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat. Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí. S pozdravem, Filip R. (obchodní oddělení)
(#71643)
"Skvělá dovolená!"
Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně